2011. június 15., szerda

"Össznépi Nassolás" Játék lezárás

   Végül lezárult a kis első szülinapi játékunk. 12 kedves nassoló küldött nekem és a Blognak szép szavakat és gusztusos képeket az egészségünkre elfogyasztott sütikékről. Volt itt minden mi szem-szájnak ingere, torta, muffin, pite, pavlova, krémek, zselék és habok sőt ha jól gondolom még a sós íz is képviseltette magát. Szép kis szülinapi bulit csaptunk!


   A nagy eseményről Pinkcsokinál és Flóránál is olvashattok ám, akik szintén nem átallottak egy-egy finom kis sütikével beszállni a partiba.

   A játékhoz természetesen nyeremény is társult. A 12 kedves szülinapi köszöntő és nassoló közül a Summer Fun szettet nyerte: Kovács Enikő. Gratulálok neki és köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat és a részvételt!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok a nyertesnek!
Jó lett ez az összemixelt kép :)

Móni írta...

Azért az megvan, hogy én frankón lemaradtam... :(
Tiszta hülye vagyok, pedig még a hétvégén duplacsokis kukikát is csináltam. Brühühüüü....

Azért boldog szülinapot nektek és hajrá új receptek! (Vagy azokat majd télen? ;-) )

Kati írta...

Gratulálok a nyertesnek, kicsit szomorú vagyok, hogy Fortuna nem állt mellém, de majd megvigasztalódom.:)

Adél (Afraa) írta...

Gratulálok én is a nyertesnek!

Jó kis játék volt :)